Wymiana akumulatorów w systemie UPS BORRI Ingenio Plus 80kVA na potrzeby Centralnego Bloku Operacyjnego w Centrum Opieki Medycznej w Jarosławiu.

Numer przetargu: ZAP-129/25

Data ogłoszenia: 27 października, 2025

Treść ogłoszenia:

Zaproszenie do złożenia oferty

Przedmiotem Zamówienia jest:
„Wymiana akumulatorów w systemie UPS BORRI Ingenio Plus 80kVA na potrzeby Centralnego Bloku Operacyjnego oraz Bloku Porodowego i Sali wybudzeń oddziału ginekologiczno-położniczego wraz z kompleksową regeneracją UPS Centrum Opieki Medycznej w Jarosławiu budynek I ul 3 Maja 70 37-500”
Kod CPV: 31.43.00.00 - Akumulatory elektryczne , 31154000-0 - Bezprzestojowe źródła energii, 50532000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn elektrycznych, aparatury i podobnych urządzeń
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest jako zamówienie o wartości poniżej 130 000 złotych na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 z późn. zm.)

Przedmiotem zamówienia są dostawy/usługi/roboty budowlane.

I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
I. Wymagania ogólne
„Wymiana akumulatorów w systemie UPS BORRI Ingenio Plus 80kVA na potrzeby Centralnego Bloku Operacyjnego oraz Bloku Porodowego i Sali pooperacyjnej oddziału ginekologiczno-położniczego wraz z kompleksową regeneracją UPS Centrum Opieki Medycznej w Jarosławiu budynek I ul 3 Maja 70 37-500”
Zamawiający wymaga autoryzacji firmy BORRI na prace serwisowe – warunek konieczny.

Opis przedmiotu zamówienia:
Etap I:
- demontaż zainstalowanych akumulatorów z utylizacją
- przeniesienie stelażu akumulatorów w nowe miejsce ( wymiana okablowania)
- przesuniecie UPS umożliwiające przeprowadzenie etapu II ( brak dostępu elektroniki )
- montaż nowych akumulatorów
- wymiana połączeń między akumulatorami jeśli będą wymagane
Parametry minimalne :
85AH 12V proponowany akumulator: SSB SBL85-12HR 12V 85Ah AGM
Projektowana żywotność minimum 15 lat
- wykonawca dostarczy deklaracje atesty na zamontowane materiały

Etap II:

Regeneracja zasilacza UPS Borri Ingenio Plus 80kVA
- wymiana kondensatorów szyny AC- i szyny DC oraz filtr wejściowy AC
- montaż podzespołów do regeneracji, wymiana pasty
termoprzewodzącej na elementach IGBT I SCR;
- konfiguracja, kalibracja, uruchomienie, testy UPS-a
- regeneracja modułu PB 432
- regeneracja modułu PB 584
- regeneracja modułu PB 491
- regeneracja modułu PB 598 booster ( 3 sztuki PB 598 )
- regeneracja modułu PB 577
- regeneracja modułu PB 023
- regeneracja modułu PB 598 inverter ( 3 sztuki PB 598 )

Zamawiający wymaga wizji lokalnej przed złożeniem oferty. Zostanie sporządzana lista obecności na której każdy potencjalny wykonawca dokona wpisu własnoręcznie ( zał 3).
Zamawiający udostępni obiekt po wcześniejszym kontakcie telefonicznym : od Poniedziałku do Piątku w godzinach 9:00-14:00

II. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Termin wykonania przedmiotu zamówienia:

Etap I 15 dni od daty podpisania umowy.
Etap II 30 dni od daty podpisania umowy.

Warunki płatności: Etap I i II 14 dni od daty wystawienia faktury.

III. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, która musi obejmować całość oferowanego przedmiotu zamówienia.
Zaleca się, aby wszystkie strony oferty wraz z załącznikami były podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
Wykonawca może zastrzec najpóźniej do dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia, iż informacje związane z tym zamówieniem stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t. j. Dz. U. 2020, poz. 1913 z późń. zm.) nie mogą być udostępnione.

Oferta powinna zawierać:

1) dane teleadresowe firmy - numer NIP, REGON firmy,
2) proponowaną cenę netto i brutto za realizację zamówienia z uwzględnieniem wszelkich kosztów niezbędnych do realizacji zamówienia, w tym cenę towaru, koszty transportu do siedziby Zamawiającego,
3) termin realizacji zamówienia,
4) warunki gwarancji,
5) termin ważności oferty.

IV. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

Oferta (skan oferty lub oferta podpisana elektronicznie powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty elektronicznej na adres: sekretariat@comjar.pl lub dostarczona w formie pisemnej na adres: Centrum Opieki Medycznej, ul. 3 Maja 70, 37-500 Jarosław( zaklejona Koperta – forma preferowana) do dnia 31.10.2025 r. do godz. 11:30 ,Oferty zostaną otworzone komisyjnie. Podczas otwarcia mile widziani są przedstawiciele Oferentów.
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

V. OCENA OFERT
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następującego kryterium:

Cena 100 %

Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym ogłoszeniu i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane wyżej kryteria oceny ofert.

Załącznik: 🗂️ Pobierz plik (ZIP)

Opublikował: Waldemar Homik
📷 QR do ogłoszenia